.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبودی در بازار ساری نداریم/برپایی محفل قرآنی در ۱۰۰ مسجد
فرماندار ساری با بیان اینکه کمبودی در بازار نداریم، گفت: کنترل و نظارت ویزه بازار و نانوایی ها در ماه رمضان در دستور کار است.

به گزارش شمال نیوز، محمد علی نوبخت بعدازظهر دوشنبه در نشست برنامه ریزی ویژه برنامه‌های ماه رمضان با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان می‌تواند فصلی نو در وجود انسان و عرصه اجتماعی رقم بزند، تصریح کرد: مکتب رمضان می‌تواند به ما بینشی بدهد که درآن ناامیدی و دلسردی نیست و امید به آینده را در جامعه رونق می بخشد و مسئولیت پذیری و اراده برای ساختن آینده بهتر را آسان می‌کند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها و مجریان در ماه مبارک رمضان باید با برنامه ریزی جدی و قاطع در حوزه عملی و نظری به عنوان یک دغدغه گام‌های مؤثری بردارند، خاطرنشان کرد: هیأت امنا مساجد، امام جماعت و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر و روستا در کنار شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی امسال اهتمام جدی برای اقامه نماز و مراسم ایام ماه مبارک رمضان خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۲۵۰ مسجد میزبان مهمانی خداوند خواهند بود که در ۱۰۰ مسجد محفل قرآنی با حضور قراء، حافظان و گروه‌های تواشیح برپا خواهد شد.

نوبخت توزیع سبد کالا و بسته‌های معیشتی در حمایت از خانواده‌های کم برخوردار را از برنامه‌های دیگر این ماه در مرکز استان برشمرد و افزود: اقلام ضروری توسط ادارات جهاد و صمت تهیه شده و هیچ کمبودی در بازار نخواهیم داشت و قطعاً کنترل و نظارت ویژه بر بازار و نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.